
Mitä hyötyä on datalähtöisestä työntekijäkokemuksen kehittämisestä?
Työntekijäkokemuksella voidaan vaikuttaa mm.
-
liikevaihtoon
-
sitoutumiseen
-
rekrytointikustannuksiin
-
sairauspoissaolojen määrään
-
tiimin tuottavuuteen
-
psykologiseen turvallisuuteen
-
työnantajakuvaan
-
asiakaskokemukseen
measurEX on ratkaisu työntekijäkokemuksen parantamiseen.
measurEX
-
näyttää organisaation reaalitodellisuuden
-
ohjaa ratkaisemaan haasteet ja toteuttamaan tarvittavat toimenpiteet
-
todentaa tulokset ja tavoitteisiin pääsemisen
Miten measurEX käytännössä toimii?
MeasurEX – data-driven happiness jakaa työntekijäkokemuksen parantamisen neljään vaiheeseen:
-
Kartoitus: mitä mittaaminen on? miten löydämme oikeat mittarit?
-
Muutostarpeen toteaminen: mitä kipukohtia/muutostarpeita organisaatiosta löytyy?
-
Muutoksen toteutus: mitä tulee tapahtua, jotta päästään tavoitteisiin?
-
Seuranta: miten datan avulla seurataan ja jatkokehitetään toimintaa?
Ratkaisun neljä vaihetta kytketään organisaation strategiaan siten, että jatkossa muutoksen ohjaaminen haluttuun suuntaan, kulloisenkin tilanteen selvittäminen sekä seuranta tapahtuvat mahdollisimman vaivattomasti – lähes automaattisesti.
MeasurEX on ainutlaatuinen ratkaisu, joka pohjautuu tieteelliseen tutkimustyöhön ja -tuloksiin sekä organisaatioiden arkipäivästä kertyneeseen vankkaan kokemukseen. MeasurEX – data-driven happiness mahdollistaa työntekijäkokemuksen parantamisen riippumatta organisaation lähtötilanteesta.
Mittaamisesta muualla
Lue mittaamisesta oppimisessa ja organisaation toiminnassa.
Miten löytää paras oppimisympäristö?
Lue millaisia verkkokurssialustoja on ja miten valitset itsellesi parhaan verkkokurssialustan!